Keskustelu

« aihelistaan

29.9. Sikakisan jäänteet?


  • nimimerkki

    Janne Seppälä

    30.8.2019 klo 11:54
    Harkitsen vakavasti, että voisin pitää jonkun tarkkuussuunnistusharjoituksen kyseisenä päivänä kun on saatu sprinttaajat pois maastosta, ehkä siis joskus 15-16-paikkeilla. Onkohan sellaiselle kysyntää, ja onko se jotenkin epätasa-arvoista, jos osa porukasta on kuitenkin harrastanut tossusuunnistusta samassa paikassa hetkeä aikaisemmin?

  • nimimerkki

    Juha

    30.8.2019 klo 12:18
    Hienoa. Uusille järjestäjille on tarvetta ja treeneille (kisoille) tilausta.

    Niin kauan kun on kyse harjoituksesta ei haittaa vaikka joku tuntisi maaston paremmin kuin toiset. Viime talvena onnistuin tekemään virheitä aikarastitreenissä itse tekämälläni kartalla.

  • nimimerkki

    Anna

    30.8.2019 klo 13:25
    Tosi hyvä idea! Voi harmi etten itse pääse paikalle, kun olen ratamestarikouluttamassa muualla.

  • nimimerkki

    Anna

    23.9.2019 klo 09:31
    Ketkä on menossa tänne? Mä en valitettavasti pääse, ja jonkun/joidenkuiden tulisi tarvittaessa pystyä neuvomaan aloittelijoita lajin pariin. Ilmiannattehan itsenne mahdollisimman pian!  Tässä tai vaikka mailitse, trailo *ÄTT suunnistusliitto.fi

  • nimimerkki

    Martti

    23.9.2019 klo 10:02
    Olen menossa ja tarvittaessa voin opastaa.

  • nimimerkki

    Lauri M

    23.9.2019 klo 12:22
    Ilmestyn todennäköisesti paikalle.

  • nimimerkki

    Janne Seppälä

    28.9.2019 klo 09:41
    Väliaikatietoja:

    - 23 tehtävää + aikarasti alussa ja lopussa.
    - matka noin 900 m, soratietä ja ruohonleikkurilla tehtyä polkua, muodoltaan hiukan hämähäkkimäinen (4 sakaraa ja aikarastit viidennessä sakarassa). Korkeuserot reitillä luokkaa muutama metri.
    - maksimiaika näillä spekseillä 96 minuuttia (?!), ei kai siinä niin kauan mene?
    - jos on jotain muuta, mistä pitää tiedottaa, niin kysykää.

  • nimimerkki

    AriU

    29.9.2019 klo 22:44
    Olipa huimat sikakisan jäänteet. Hauska, yllättävä ja tarkka kartta, josta löytyi mm. koko metsän kaikki puut! Olipa lukemista... Ilo treenailla tällaisilla karttaluomuksilla. Tosin ensi viikonloppuna Ruotsissa lienee vastassa jotain aivan toisenlaista.

  • nimimerkki

    Anna

    30.9.2019 klo 08:04
    Onko tätä karttaa (ja tuloksia) mahdollista saada tänne sivustolle? Jos, niin lähettäkää mulle niin laitan eteenpäin Roopelle (joka hoitaa sivuston tulospalvelun). Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta!

  • nimimerkki

    Janne Seppälä

    30.9.2019 klo 20:44
    Laitoin rata- ja vastauskartan yhdistelmän Annalle sähköpostiin. Tuloksia ei kukaan yrittänytkään kerätä mihinkään sähköiseen järjestelmään, eli se on ollut pitkälti omassa harkinnassa minkä verran on oikeitten vastausten lomakkeeseen ja karttaan perehtynyt paikan päällä.

    Erityisen ylpeä olin itse viimeisen aikarastin paikan keksimisestä :P

  • nimimerkki

    Roope

    1.10.2019 klo 17:40
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
29.9. Sikakisan jäänteet?