Keskustelu

« aihelistaan

TempO-harjoitus Kaarinan seudulla pääsiäismaanantaina 17.4. klo 11 alkaen


  • nimimerkki

    Pinja

    8.4.2017 klo 22:51
    Ylläpitäjä on muokannut tätä viestiä.
    Katso lisätietoja etusivun Seuraavat tapahtumat -osiosta.

  • nimimerkki

    Anna

    13.4.2017 klo 06:58
    Tulossa ollaan! :) Hienoa, että järjestät!

  • nimimerkki

    Pinja

    16.4.2017 klo 11:02
    Nyt on ratkaisukartatkin tehty, eli luvassa on aika kilpailunomainen tempo-treeni. Tervetuloa mukaan kauempaakin!

  • nimimerkki

    Anna

    17.4.2017 klo 17:51
    Suuret kiitokset Pinja tosi hyvästä treenistä!!! Kannatti tulla kauempaakin (ja kiireessä...)!

  • nimimerkki

    Anna

    17.4.2017 klo 18:52
    Lisäys vielä, että tein itse kolme virhettä. Kakkosaseman nelospuskaa en meinannut havaita tokallakaan kerralla, mutta sen sijaan kolmosaseman viimeisen tehtävän olisin ratkaissut oikein, jos olisin harkinnut 2 sekuntia pidempään. Nelosaseman viimeisestä (kivi) en ole varma - kyllä sitä epäilin, mutta kauanko olisi kestänyt tajuta se vääräksi (no tuskin 30 sek).

    ZZFBZ 29
    AZDBZ 25
    AEBZC 27
    ZZBEC 30
    FZAZE 22
    BZZED 29
    CZZZD 20

  • nimimerkki

    Juha

    17.4.2017 klo 22:08
    ZZFBZ 26
    AZDBF 30
    AEBZZ 23
    ZZBEC 19
    FZAZE 25
    BZZED 19
    CZZZD 20

    Kakkosella kaksi viimeistä hosumalla pieleen. Nelosen viimeisen vastasin pieleen kun en heti ymmärtänyt takimmaista kiveä pistekumpareeksi.

    Kiitokset Pinjalle hyvästä treenistä!

  • nimimerkki

    Antti

    24.4.2017 klo 16:44
    ZZFBZ 39
    AZDZZ 40
    AEBZZ 23
    ZZBEC 28
    FZAZE 26
    BZZFD 26
    CZZZD 15

    Hei, en minä hävinnytkään Juhalle kuin 5 sekuntia! Silloin harjoituksessa laskin itselleni 30 sekuntia liian huonon ajan ja nyt olen ruoskinut itseäni toista viikkoa päästäkseni kisakuntoon. Mielikuvaharjoituksissa olen saanut viilattua 70 sekuntia ajasta pois. Tämä oli tärkeä harjoitus. Oli hyvä, että sain herätyksen siihen, ettei kisavirettä vielä ollut. Palaute tuli vielä vahvistettuna, kun laskin itselleni vahingossa 30 sekuntia liian huonon ajan.

  • nimimerkki

    Juha

    25.4.2017 klo 08:50
    Imartelevaa vai oisko huolestuttavaa, että aloittelijaan vertaaminen saa maailmanmestarin treenaamaan. Hyvä kuitenkin, että Antti treenaat ettet häviä niin paljoa lauantaina ;)
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
TempO-harjoitus Kaarinan seudulla pääsiäismaanantaina 17.4. klo 11 alkaen