Keskustelu

« aihelistaan

Treenipäivä 8.4. Tampereella


  • nimimerkki

    Anna Jacobson

    14.3.2017 klo 10:35
    Ylläpitäjä on muokannut tätä viestiä.
    Tampereella järjestetään treenipäivä lauantaina 8.4. Lisätietoja seuraa pian.

    Merkitkää päivä kalentereihinne! Mikäli teillä on toiveita päivän sisällöstä, niitä voi kirjoittaa tähän alle tai mailitse trailo at suunnistusliitto.fi. Luvassa on joka tapauksessa tempoharjoitus.

  • nimimerkki

    Anna - päivitys ohjelmaan

    30.3.2017 klo 10:07
    Kaikille avoin harjoituspäivä järjestetään lauantaina 8.4.2017 Tampereella. Mukaan voi tulla myös osaksi päivää.

    Ohjelma:

    9.30 Tempoharjoitus (ratamestari: Pinja Mäkinen). Kokoontuminen: Vaakonkatu 20, Tampere.

    Harjoituksesta siirrytään osoitteeseen Hämeenpuisto 10.

    11.00-14.00

    Käydään läpi aamun harjoitus (Antti Rusanen).

    Jari Turto alustaa keskustelun harjoittelemisesta ja valmistautumisesta

    Ruokatauko

    Pertti Hartman alustaa keskustelun käyräkuvauksesta ja käyrien lukemisesta tarkkuussuunnistuksessa

    Kansainvälisiä uutisia ja sääntömuutoksia, lyhyt päivitys


    (viimeistään) 14.00 Lähtö tempoharjoitukseen, joka suunnitellaan ryhmissä. Parkkipaikka: Kannistonkatu 6, Tampere.


    Tempoharjoituksen jälkeen lähdetään kotiin.

    Ilmoittaudu mukaan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 6.4. Anna Jacobsonille: trailo @ suunnistusliitto.fi.

  • nimimerkki

    Anna

    7.4.2017 klo 07:44
    Harjoituspäivästä ja lounastauosta laitettu mailitse lisätietoa osallistujille. Tsekatkaa mailinne!

    Jos joku vielä haluaa mukaan, minulle voi ilmoittautua!

  • nimimerkki

    Esko

    8.4.2017 klo 20:27
    Kiitokset järjestäjille ja osallistujille!

    Hyvä ja monipuolinen harjoituspäivä. Hyvä oli myös se, että kaikki pääsivät myös suunnittelemaan tempo-tehtäviä.

    Luennot täydensivät antia ja haastoi meidät kaikki harjoittelemaan.

    Tästä on hyvä jatkaa kohti kesää!

  • nimimerkki

    Petteri H

    9.4.2017 klo 21:23
    Kiitos hyvistä treeneistä ja luennoista.

    Osaako joku kertoa iltapäivän treenin oikeat ratkaisut?

  • nimimerkki

    Martti

    9.4.2017 klo 22:14
    Asema 5 oli ainakin: C E Z Z Z
    Asemalla 6 sanottiin olleen oikein: C Z F Z E
    pienellä varauksella:
    asema 1 E B F A C
    asema 4 Z Z Z Z Z
    Asemilla 2 ja 3 minulla oli liikaa virheitä, en sano mitään.

  • nimimerkki

    Pepi

    10.4.2017 klo 08:51
    Asema 3:
    1. A
    2. Z (oikea puu oli toisen takana, lippu pensaassa)
    3. Z (väärällä puolella puuta)
    4. E
    5. A (sama lippu eri määritteellä)

  • nimimerkki

    Antti

    10.4.2017 klo 11:48
    Minä vastasin näin:
    1. E B F A C 14
    2. Z Z D C E 24
    3. A Z Z E A 26
    4. Z Z Z Z Z 38
    5. C E Z Z Z 38
    6. C Z F Z E 32

  • nimimerkki

    Juha

    10.4.2017 klo 22:28
    Antin rivi lienee oikein. Itsekin osuin vähän sinnepäin:
    1. EBFAC 27
    2. ZZDCE 21
    3. AZfEA 18 + 30
    4. Jäi väliin kun piirsin rastit
    5. CEZZZ 21
    6. CZFZE 22

  • nimimerkki

    Antti

    11.4.2017 klo 12:29
    Juhan aika on kova. Vastaukset neljässä sekunnissa rastia kohti on kova tahti. Hävisin kaikki asemat paitsi kolmosen, jolla Juha teki virheen. Itse liputin ykkösaseman. Täytyy tehostaa harjoittelua, jotta pääsen kisakuntoon FinTrailO:ta varten.

  • nimimerkki

    Juha

    11.4.2017 klo 14:41
    Aamupäivän treeni menikin sitten paljon huonommin eli kuudella virheellä taisin hävitä Antille lähemmäs 2 minuuttia. Silloin lipsahti kolme kertaa vastaus suusta ennen kuin olin ymmärtänyt määritteestä vastauksen muuksi. Treenaaminen todella auttaa, sillä iltapäivällä ehdin huomioida määritteet ennen vastaamista. Yhdestä tosin jäi ne Jarin mainostamat napsut pois.

    Laskin pikaisesti, että nyt takana on runsaat 150 TempO tehtävää. Tekniikassa on siis vielä hiottavaa, mutta siihen Pinja onneksi tarjoaa apua ensi maanantaina. Toivottavasti silloin paikalla on vähintään yhtä hyvin porukkaa kuin Tampereen treeneissä oli.

    TempO toimii aika tarkkaan samalla tekniikalla, mitä olen joskus jalkasuunnistuksessa oppinut käyttämään eli yhdellä vilkaisulla reitinvalinta ja satunnaisin välein vilkaisu varmistukseksi. Tekniikka on treenattu 70/80-luvun taitteessa lenkeillä Aku Ankkaa lukemalla tai porukalla juostessa kaverin kanssa vuorotellen kartasta reittiä selostamalla. Metsässä kun opettelee juoksemaan kompuroimatta kovaa ja lukemaan sarjakuvia tai pienipiirteistä karttaa, niin istualtaan se on helppoa.
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Treenipäivä 8.4. Tampereella