Keskustelu

« aihelistaan

SM-kisa


  • nimimerkki

    Pauli

    1.9.2016 klo 10:32
    Ensi vuoden suunnistusliiton SM-kisoista puuttuu merkintänä vain tarkkuussuunnistus.

    Useimmissa toimintamuodoissa SM-kisat on merkitty jo vuodelle 2020 saakka.
    Nyt olemme menneet SM-voittaja= seuraava järjestäjä, muutakin voinee olla?

  • nimimerkki

    Jari

    4.9.2016 klo 16:40
    Olen Paulin kanssa samaa mieltä että järjestäjä voi olla joku muukin kuin SM kisan voittaja. Näin on muutaman kerran ollutkin. Yleensä voittaja on joutunut järjestäjäksi, koska kaikki muut haluavat osallistua SM-kisaan. Ihan untuvikoille järjestämisoikeutta ei voi antaa.

  • nimimerkki

    Anna

    4.9.2016 klo 18:54
    Mun mielestä olisi tarkkuussuunnistuksessa aika siirtyä valitsemaan SM-järjestäjä muulla tavoin kuin ennen. Eikä vähiten sen vuoksi, että mä ainakin itse haluaisin tietää YLI vuosi ennen kilpailua, että tulen järjestämään SM:t.

  • nimimerkki

    Jari

    4.9.2016 klo 21:11
    Annalle (ja muillekin) tiedoksi että SM tasu on ollut avoimessa haussa monena vuonna. Hakemuksia ei ole tullut. Siksi se on "jouduttu" nakittamaan Suomen mestarille tai SM kisaa ei olisi ollut. Olen Annan ja Paulin kanssa yhtä mieltä että joku muu systeemi olisi tervetullut. Uusi lajipäälliikkö ottanee asian valmisteluun.

  • nimimerkki

    Anna

    5.9.2016 klo 08:12
    Joo, ihan hyvä systeemi toi on ollut, kun on niin vaikeaa löytää järjestäjiä. Toivottavasti se helpottuu... (erityisesti tykkäsin, kun Lauri voitettuaan v. 2010 jakoi suoraan mainokset seuraavan vuoden SM-kisaan :D )

  • nimimerkki

    Martti

    28.10.2016 klo 16:52
    Olen esittänyt Rykmentille, että haettaisiin SM-preoa 2017, pvm alustavasti la 5.8.
    Seura ei kai vielä ole käsitellyt asiaa.
    Kapina-kisoissa oli puhetta, että MU voisi mahdollisesti järjestää Tempon (SM- tai kans.) samana viikonloppuna.
    Jos jollain on ollut suunnitelmia SM:n hakemiseen, olisi hyvä laittaa viestiä tiedoksi tänne.
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
SM-kisa